Girdap

Benim böyle uzun bir zaman kalemime küsmek gibi denyoluklarım vardır. nedenini sebebini sorgulamadığım aptalca zamanlar içerisinde bir girdapın içerisinde gibi yaşadığım ve saman tadı aldığım dönemler olur genelde bu zamanlar. E saman tadı nasıl anlatılsın ki? kendinden olanı anlatabilen içinden geldiği gibi yaşamaya çalışan bir insan tanesi olmak bu dönemde çok zor. bu istisnasız herkesin ortak problemi sanırım. nereden mi biliyorum. Saman tadında yaşanılan zamanlarda yapılan en güzel şeylerden birisi gözlem yapıp koku almak. çevrede yaşayan insanların hepsinin bir sirkin içerisinde esir olmuş canlılar gibi yaşaması, cabası. derdim ne ki amq bişeyler sürekli beni buraya itiyor inanın bilmiyorum. deli saçmalaması yada sözlü kelimeler ile insanlara anlatılamayan şeylerin litrelerce alkol içtikten sonra kusulması gibi bir şeymi inanın onuda kestiremiyorum.  yaşanmışlıklara çok yakın hikayeler anlatmışlıklarımda vardır. ahmeti orhan yapar bir hikaye uydururum ve bişeyler yazmanın aptalca hazzını yaşarım. oda kendi başına yapılan uğraşlardan birisidir işte ne diye sosyolojik girdaplarda boğarki insan kendini. sevişme ümidi ile eve gelen insanlar, o boşlukları ile yatakta tek başına sızarken oturup kendini düşüncelere yükseltmek acınası hallerinin yanında bir suç teşkil etmiyordur. şaka gibi gelebilir ama gerçekten hayattaki bir çok şey çok basit. para kazanmak, hayallerinizi süsleyerek mastürbasyon yaptığınız insanlarla yatmak, olmak istediğiniz yerde yada yapmak istediğiniz hedeflerinize ulaşmak gerçekten çok kolay. zor olan şey oraya ulaştıktan sonra kendi özünüzden verdiğiniz tavizlerle eksikliğini hissettiğiniz kendinizin sesini duyamamak. geri dönmek için içine girdiğiniz girdaptan çıkmayı düşünememenizinde apayrı bir acısı olsa gerek daha hissedemediğiniz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo