Bay Dekırsın Çıkmazı 1

Merhaba. Benim adım Bay Dekırsın. Yazıldığı gibi okunan isimlerden. Benim işim insanların hayatlarında ki soru işaretlerini ortadan kaldırmak. Nasıl mı? Bazen soru işaretinin kancasını uygun bir yere takarak müşterilerimi nokta ile baş başa bırakarak, bazende soru işaretini gererek bir ünlem haline getiririm. Mesleğimde tam on altıncı yılım. Ve şimdiye kadar memnun edemediğim hiç bir müşterim olmadı. Ta ki onun soru işaretine kadar. Adı Linda. Yirmi iki yaşında. Bütün meslek hayatım boyunca gördüğüm en büyük soru işaretine sahip. İşimin reklamı olmadığından dolayı geri çevirdiğim işlerin arasında onuda koyabilirdim ama bu iş sanki beni bir düelloya davet ediyor gibiydi. Ben ve Linda'nın soru işareti. Linda'yı işi çözene kadar benimle yaşamasına ikna edip ona malikanemin üst katında bir oda verdim. Normal hayatına devam etmesi gerektiğini ama sadece bir süre evinin burası olması gerektiğinde de anlaştık. Benim Linda'ya sorunlarını çözmem için istediğim zaman iki haftaydı ve bu benim bir müşterime söylediğim ilk yalandı.
      İşe ilk başladığım günlerde çalıştığım kitaplarımın hepsini kütüphaneden çıkartıp tek tek tekrar okumaya başladım. Okuduğum bütün psiko analiz tetkiklerini tekrar okudum. Kendi yazdıklarımı bile. Eğittiğim insanların tezlerini bile. Hayatım boyunca küçümsediğim insanların yazılarını dahi. Beni bu kadar büyük bir düelloya çağıran soru işareti ne miydi? Noktasını gölgesi oluştan bir soru işareti. İç içe geçmiş spiraller gibi bir sarmal bir döngü. Kendi çizdiği çizgiler ile bir adamı çözemediği kısır döngüsü içine almış. Sevdiğinden emin değil ama bırakmakta istemiyor. Adam her gitmek istediğinde bir spiral daha atıyor ve kendini döngünün ortasına koyuyor.  İşin biraz daha özüne indiğinizde aslında ikisi de bir yere gitmek istemiyor ama birbirlerine aşkın kaderin yüzü olmadan da yaklaşamıyorlar. Daha önce yapmadığım bir ilki yapmayı planlayıp bu sefer soru işaretinin gölgelerini ateşe verip kalan izleri ile onlara daha keskin bir soru işareti bırakmak için çalışmalara başladım...

devam edecek...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.