Bir Akıl Hastahanesinin Hatıra Defterinden 2

Sizin kaleminizi hiç seni seviyorum diyerek kırıp attılar mı? Böyle hayatın karşısına geçtiğiniz zaman hiç bir şey söyleyemezcesine nutkunuz tutuldu mu? İdama hazırlanan herkes gibi hissediyorsunuz kendinizi. Kendi idealleri uğrunda, başkalarının çıkarlarınca asılan bir siyasi gibi mazlum, yaptığı hatanın bütün insanlığa mal olduğunu yeni fark eden hepsini yok edemediği için onlarca asılan bir diktatör kadar sinirli hissediyor insan kendini. İdam edilmeden önce kafanıza sıkmak kadar asil bir duruşu bile alıyorlar elinizden. Yapmanız gereken tek şeyin yaşamak olduğunu da söylüyorlar kalemin ucu kırık tarafını size vererek. Yaşamın kendisi yazıdan ibaretken, yazmadan yaşayabilir misiniz? Kendi kaderini bile kendi yazan canlı türleri değil miyiz sonuçta. O yüzden hepimizin içinde biraz olsun yazarlık olmalı. Bunun içinde yazan kimse böbürlenmemeli. Herkes yazıyor sonuçta. Fikirtepeli apchiler bile duvarlara yazarak takılabiliyorsa. Acaba onlar eski mısırlıların evrim geçirmiş versiyonları yada mağara adamı ilkelliğine sahip bir canlı türleri mi? Off apayrı bir başlık bu konu ya. İşte kısacası böyle. Yazmak gerekli olan tek erdem. Ama kaleminizi kırınca bunu nasıl yapacağınızı düşünmeyecek kadar öblekleşiyorsunuz. O yüzden hayatınızı doğaçlamaya bırakıyorsunuz. Adınıza da Doğaç diyorsunuz. Eğer sorarlarsa benim bundan sonraki göbek adım Doğaç. Kafa bi adım hiç olmadı zaten. İnsanlar bana hep isim kullanmadan hitap etti. Sahi neden insanlar bana bin yıldır isimsiz hitap ediyorlar. Yaşanmışlığın izlerini yansıtmadığım için mi? Oysa anlatamayacağımın, yılları açtıkça toz bulutundan önlerini göremeyeceklerinin farkında değiller mi? Onca bedenden geçip her bedenin tozunu nasıl serpe bilirim insanların üstüne. Sizin bedeninizde olsaydım, siz izin verir miydiniz bana. O da izin vermiyor işte. Bunun içinde çok garip görmemek lazım. Yeni bir bedene ulaşıncaya kadar bu bedende aptalca zaman geçirmek gerek yada sadece biraz daha ümit etmek, gelecek olan uzaylıları. Uzaylılar hakkında bilginiz var mı? Benimde yoktu. Taki, çevremdeki herkes bir gün gerçek yüzünü gösterip, uzaylı kılığında görünene dek..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo