BAZI ZAMANLAR !!!


 Bazı zamanlar var...Bazı zamanlarım var...Zamanını bilmediğim...O kadar güzel olan ki, bir zamanla sınırlı tutmadığım tarihini koymadığım...evveli yokmuşçasına hep var kıldığım, sonu yokmuşçasına hep beklenmiş zamanlarım...Bazen hiç yaşamamış olmayı keşkelerle süslediğim, tarifi aynı acının eşsizliği  ile tekrarlanması hep red görmüş hafızamda...Bazen ne zaman gelecek diye beklediğim, bazen gelmesini  hiç istemediğim bazen anına şükrettiğim bazen de sebebine anlam veremediğim ama hep benim için  olan, hep beni içine alan zamanlarım var...

   Albümler kalmış....baktıkça anımsanmış...anımsadıkça bakılmış zamanlarım var...Hiç geçmemiş gibi durup, bir söz ya da  gülüşle ne kadar çok..aslında ne kadar da çok geçtiğini idrak ettiğim...Bu idrak edişlere tebessümlerle eşlik ederken bir şarap gibi güzelleştiğim , gözyaşlarıyla yutkunurken bir mahzen gibi karardığım bana ait zamanlarım var...Kalabalık gibi duran, kim hatırlarsa yalnız onda kalan zamanlarım...

   Işık hızının kardeşi bazı zamanlar ki,,, gerçek miydi hiç bilemediğim, masal masal zamanlarım anlatmaya doyamadığım...Tarihlerce ezberlediğim, coğrafyalarca yanımda taşıdığım, matematiğini hiç çözemediğim hayatımın bilgisi zamanlarım oldu...Atladığım sınıflarla geçtiğim ancak yine de hep kaldığım zamanlarım...

   Bir sabah uyanıp sıfırdan başlatmaya karar verdiğim, akşamlarını saymazsam yarılanmış saydığım, silbaştan yapıp yine yinelediğim nice zamanlarım var benim... Benim hoşuma gittiği kadar zoruma da giden zamanlarım var...Giden dünlerim var boşa boşa ve   koşa koşa gelen günlerimin zamanları  bana...

   Geçerken neler götürdüğünü gördüğüm ve gidişine engel olamadığım, getirilerini ümitlerle bezediğim adına şarkılar söylediğim, şiirler yazdığım,,,mektuplar yolladığım gelecek  zamanlarım var...

   Bazı zamanlar var evet hep var....bazı kayıp..Hangi zamanda arayacağımı bilemeyecek kadar garip, nerede bulacağımı kestiremediğim kadar gaipten zamanlarım var işte...

   Bazen öyle zamanlarım var ki bazı zamanlar olarak hafızamda kalan, hatta kalmayan.. bir şehrin kilometrelerince ötesinde bıraktığım, bilmediğim dillerde gizlediğim, bildiğim yüzlerde şekillendirdiğim....

   Zaman zamanlarım var bir de...Öyle kocamışlar gibi derde deva, yaraya ilaç, olmazlıklara umut diyerek yormadığım zaman zamanlarım var...Yalnız bana ait zamanlarım var...İçindeki beni,bana aitlikleri kimselere göstermediğim Işıl ışıl bazı, bazı tırışkadan .. zamanlarım var benim...Sana inat , bana hayat diye yaşadığım bazı zamanlarım hem de...


                                                                                   LOCA...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.