BUGÜN ANLADIM !!!



      Üzerimde aldığın mavi süveterim var  Bugün… zihnimde  ruhuma saldığın sözlerin bir neşter kadar keskin...Sanki ilk kez duyulmuşçasına taze sızısı ve hiç unutulmayacağını bilmenin verdiği tarifi zor telafisi zor sancısı bugün yine…

   Nice vakit geçmiş ben seni unutmak isteyeli…Olmayışına alışmaya çabalayalı ve bunu başardığıma inanalı ne çok vakit geçmiş…Bugün anladım…Aslında hiç geçmemiş…Uyanır uyanmaz nerde, ne zaman ne söyleyerek aldığını az önceymiş gibi net hatırladığım mavi süveterimi giyip  seni yad etmek isteyişimden belli aslında ne kadar gittiğin halde aslında ne kadar kaldığın…


   Birinin diğerini tutmadığı, bir akşamın sabaha yetmediği, bir sessizliğin bin gidişle özdeşleştiği, kenarda köşede kalmış ufacık bir umudun  kurşun hızıyla katledildiği bir gün… Bugün..

   Bugün senden olma, ihanetinden doğma  yalnızlığımın  misafirlerini ağırlıyorum…Benzer kıyametlerle giyinmiş can dostlarımı kader ortaklığında ağırlıyorum bugün...

   O Kadar ki bugün her şeyimiz ortak onlarla…Sorular, cevapsızlıklar, umut gibi görünen kırıklıklar, keşkeler, vahlar, ahlar,eyvahlar , pişmanlıklar, her harfi MIH gibi akılda duran ithamlar…

   Ve sen…Kombine sevdam…Dünümün sevdası, günümün yarası  vicdan fukarası ve yarınımın acabası sevdam!!!

    Bugünsün işte yine…
    Fırtınam felaketim hasretimsin…. En güzel tanımlama bu olsa gerek sana şimdilerde… yetmiyor  kokmuş tenlerle sevişmelerin seni sevmekten men olmak isteyişime…

    Bugün dünde bırakmak  istiyorum seni yarınımı arındırmak isterken…bir radyonun en titrek frekansı dile geliyor  en sevdiğim şarkı fondayken..

       İyiler erken ölür , kötüler ihanet eder…diyor ki ben gülüyorum burukcacık ve sen benim  en erken kötüm oluyorsun…Ben en yasal acılarımı kaleme alıyorum illegal günlerinden yarınıma kalan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo