KAR ADAM, SEVDA MEVSİM


   Hoş geldin...Öyle iyi ettin ki onca zamanın üstüne..Tüm şeffaflığın ve özlenmişliğinle geldin...Nicedir bu denli aydınlık olmamıştı etraf..Yokluğundan kalan, yokluğunun sebebi olan ne kadar karanlık varsa sarıverdin hepsini bembeyaz bir huzurla...
       Gidişinin yağmurlarıyken gözyaşlarım, kalbimin en beyaz duasıydı gelişin...Ne iyi ettin...Hemen gitme n'olur!!! Doya doya bakayım sana...Dokunmadan...Başka ellerin dokunmuşluğuna aldırmadan sadece gördüğüm , özlediğim kadar temiz halinle hissedeyim seni...Zira bu bile titretir içimi...En sıcak pişmanlıkların üstüne geldin sen...Sana baktım...Her yerdeydin....Öyle sarmıştın ki ağaclarımı, yollarımı, çatımı...sanırsın ki hiç gitmemişsin de biz hep aynı mevsimin sevdasıyla ısıtmışız birbirimizi...

     Ne iyi ettin...Geldin...Yazdan kalma yangınımı alt üst ettin...Ne meretsin  giderken yakıyorsun, yakışını yine kendin söndürüyorsun..Bir senim var ...başka bir sen için yalnız kalışımda yeni bir sen ile yeşeriyorum gidişinle erişeceğim baharlara...Sen ; güneşinle kurttuğun yapraklarıma karının suyu ile can verirken ,her gidişindeki yalnızlığıma yeniden gelişenle hayat verenim....Takvim takvim...Gün gün saydığım, mevsim mevsim yaşadığımsın...Gelişlerinden beyaz...huzur...

     Kapılarda karşıladığım...Camların ardından izlediğim...Benim dokunmaya kıyamadığım mevsimim...Sen yollarıma serilmişken, yatağımın başucundaki camda buğu buğu seyredilmişken...ayak izleriyle çamurlaştımışlar ya seni,,, nasıl da eritmiş yok etmişler...Elden ele fırlatmışlar seni topak topak, şeklini değiştirmişler adamım, ruhu kadar teni beyazım..Şeklini değiştirmişler...boynuna bir yular dolamış,kömür çalmışlar güldürmeye çalıştıkları dudaklarına...bir havuçla uzattıkları burnunla kardan bir pinokyo yapmışlar seni olur olmaz yerlerde, günah bahçelerinde...Sen hareketsiz, bi çare teslim olduğun ellerde adının değiştirilmesine tepkisiz kalırken bir fotoğraf çekip koymuşlar boş bir çerçeveye..

    Beyazım...Kar ruhlum...Adamım...Her takvim bir mevsimken bana,, ben her mevsim başka severken seni...Ne çok kişi beklemiş gelişini...Bakmaya çekinirim şimdi penceremden...Seni görmeyi kaldırmaz yüreğim..gözbebeklerim taşıyamaz gidişine sebep olan halini...

   Bir benim sokağımda ol...Bir benim balkonumda eri...Bir benim omuzlarıma yağ, dua dua lapasıyla...Bir beni üşüt...ısıt yada...Bir benim beyazım ol...Öyle gel...Yeniden gel...Dua kadar kar, kar kadar sen olarak gel...

                                                                                                     LOCA....
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo