MANŞET


   Bir cinayet...Ben..Gördüm...Gözlerimle tanık oldum bu gece...Eylül hem de...
            Ölenler, kalanlar,öldüğü halde kalanlar,kaldığı halde gidenler...

  Kurban gittiğim cinayetimin hedefi..organ organ kalp..namlunun ucundan çıkmış bir kaç saçmalar acısı cümlenin değerken deldiği hedefi.. Aynen ..evet..Eylül hemde..

  Önceleri fail-i meçhul görünmemin nedeni ; bir katil olabileceğine.. hele ki benim katilim olabileceğine kimsenin ihtimal vermeyişi iken,asıl nedeni suç aleti olan cümlelerini, cümlelerine neden olan fotoğraftaki cinayete azmettirenini gizleyişimdi...

   Özür dilerim sevgili..Ben öldüm..Kalarak öldüm..Can çekişmelerimi duymayacak kadar katilken sen,
ben en sancılı cümlelerinin sonundaki  üç nokta kadar öldüm...
       

   Yine özrümü kabul buyur sevgili...Ben tüm ölmüşlüğümle şikayetçi olamadım...Gel gör ki tüm soğukkanlılığınla  teslim olmayışından bir özür bile beklemedim...

  Haklısın sevgili...Hiç bir direnişin suçunun ağırlığını hafifletmez, çekilesi  cezanın vicdana çarptırılmış günlerini azaltmaz ne de olsa...Ne nefs-i müdafa diyebilirsin, ne namus cinayeti, ne şiddetli geçimsizliktir sana beni öldürten, ne ihanet!!!Olsa olsa kendi ihanetinin bulanıklığını ruhumun berraklığı ile temizlemek isteyişindir...

   Ben öldüm sevgili...Kalarak öldüm hem de..Bundan gayrı sen vicdanına giydirilmiş bir müebbetle mahkum olsan kaç yazar yokluğuma,, suça azmettirenin dualar okusa af namına ruhuma ne fayda...

  Sevgili !!! Korkma cinayetinin tek tanığıyım ben..Yalan ifadelerle kahır kahır şikayetini yutmuşluğunu ar edinmiş,,, sevenlerinin sabahına kara çalmış bir manşetim...Tanık ...ben...

   Benim dilim suskun şimdi, senin dilin kirli..Ah be sevgili!!! Ben öldüm  ya !! hücreleri dil yarasıyla çürütülmüş bedenin leş imajıyla...Senden kopmuş ruhum bedene de ağır ya şimdi...Söylenmemiş  sözlerim daha ağır şimdi cümle cümle...

   Haklısın sevgili..yine susmalı şimdi..En adil yargıya intikal etmişsin..Ah sevgili ne çare??? Sen şimdi...Postaya çoktan verilmiş bir mektubun yazılmayı unutulmuş son satırı kadar geç kalmışlığının farkındasın..Haklısın...


                                                                                               LOCA...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo