AH BU BEN :):)


    Bir sancıyla uyandım sabah ezanına 5 kala...Böyle bir burulma...Bir ne yediğini ne yaşadığını anımsamama haliyle yapılan atak yataktan düşmeme neden oldu... Neden sonra anımsadım ki rüyamda görmüştüm seni...Tuvalete beni zor yetiştiren adımlarımın hızıyla, seni  klozete çıkarışımın arasındaki burun farkı acılı gibi görünse de eğlenceliydi... Çok özür dilerim ama midemi bulandırmıştın ve alacağım her tür emedur ve benzeri ilaç seni bastırmak yerine daha da midemi bulandıracaktı..Bir avazda doğurması için dualar edilen bi çare kadın edasıyla bir öğürtüyle çıkardım seni içimden...

  Evet canım acıdı başta... Her yanım acıdı... Başımdan popoma kadar ..Yaşatıklarının uykumu bölecek kadar midemi bulandırması, bebek gibi görünen ama pis sakalarından daha kirli olan suratına  çarpmamak için sıktığım yumruklarımın nasırlaşması, senden kurtulmak adına yaptığı fikir çatışmalarının beynimi  yorması, sende emanet gibi duran kalbimin bir dönem atmaktan aciz kalması ve elbetteki son tanı olarak da  çevrenin yazdığıma, çizdiğime, güldüğüme, ağladığıma ....aslında yaşadığıma kuyruk acısı demeleri...Baştan aşağıya her yanımın acıdığının kanıtıydı .. evet... Ama geçti...Geçiyor biliyor musun...Sen alaşağı ettin ya beni...Ben şimdi çok başka yerden bakıyorum sana, bana, hayata...

   Yoo...Bugün sana  karşı kin dolu değilim...Az evvel  seni hatta beni hiç tanımayan ama arkadaşım diyebileceğim birine anlattım ...Kuyruk acımı mı? Elbette hayır...Adını  artık hiç bir tasvirle bezeyemediğim seni ve bana yaptıklarını...Biraz da içimde az da olsa kalan seni o kusarak rahatladım.. Ohh ne iyi geldi bir bilsen...Seni köprülerden atmakla, namına yakışır şarkılar dinlemekle, ona buna benzetmekle, nefretimi körüklemekle olmuyormuş meğer...Bir kusumluk tadın varmış...Onu da çıkarınca bayağa bir  iyi oldu...

  Aylar geçmiş...Bugün farkettim.. Sanki hiç zaman girmemiş gibi görünen ama nasıl geçtiğinin de artık mühimmatı kalmamış olan ..sancılar geçmiş... Sen gelmiş ve geçmişsin hayatımdan bir rüzgar gibi değil ancak...Bir alçak gibi...alçaklardan ilerleyen bir yılan gibi  ve sürünmekten başka bir halta yaramayacağına inandığım hayatına bir  içimi kusuşum kadar geçmişsin...

   Bugün tansiyonum iyi...Nabzımın atışı da güzel...Ben güzelim bugün ya... Aslında güzel bir kadın olduğumu bir başka farkettim bugün...Hep derlerdi  ve ben inanmazdım ama sana çok fazla oluşumu farkettim bugün..Uwwww...Kendimi şımartmalıyım...

    Evet kilo vermeye başlıyorum...Hı hı  sana inat giymediğim topuklularla  evet senin her zaman göremeyeceğin kadar alımlı ve şahane ve kendine güvenliyim... Gidip güzel bir kaç parça kıyafet alacağım kendime...İş mi ? Haydi canım  sana iyi günler...Çünkü ben onu da değiştiriyor ve geliştiriyorum kendimi...Hıı hıı evet  ikinci dil için eğitime de başladım..Ay çok özür dilerim seni içimden çıkardığımdan beri aslında yerine ne kadar çok şey doldurulabiliyormuş onu farkettiğim için gerçekten özür dilerim.. Ne de olsa sen alışık değilsindir bu kadar farkında oluşuma...En son farkedişimden sonra bu noktada oluşumuza ...

   Ellerim dillerim bir açıldı ki  sorma... Sanatıma vurduğun kırbaçla kendimi aşma yolundayım , meraklanma kalbime soktuğun hançerin bir esprisi kalmadı...Çünkü bir bakıyorum çevreye  hemen herkeste sendeki hançerden bir tane var ve sokmak için en temiz ve müsait  kalbi arıyorlar.. Senin anlayacağın bir trend olmuşsun...Bilirsin trend bana yakışandır ve sen bana hiç yakışmadın...

   Şimdi ben seni başımdan atmış durumdayım.. Yani öyle sanıyorum artık ve yine çok üzgünüm ki popomda bile değilsin...Gereken gerekmeyen tüm bedeli ödedim ben kdv.si dahil...Şimdi sen taksitlere bölünmüş hayatının acı faizleriyle nefes almaya çabala... Şey çok pardon....Şimdi !!!  benim de gitmem gerekiyor aslında...
    Hoşçakal ömrümün tanısı  bilindik, tedavisi gecikmiş oynak semptomu.. Hoşçakal benim nasılsa bir gün tamamen kaybedeceğine inandığımdan  ellerimi sürmekten kaçındığım kel adayım.En homojen sevdalar bulsun artık seni, en paslı hançerlerle sabitlen ve en kirli nevresimlerden birinde bir aman diyerek beni anımsa sen...Çünkü ben... Yine yeniden...

                                                                                      LOCA...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.