Anlamaya çalıştığım her kadının, anlaşılmaz tavırlarının tenimde bıraktığı izler sonucu artık bukalemun olmama ihtimalimin kalmadığını düşünüyorum. Görüntümün tam olarak ne zaman dönüşeceğimi bilemiyorum ama ruhumun tepkimeleri artık bi acayip. İsim bile bulamadım bu yaşadığım sendroma. Siz bi isim takarsınız zaten. Takın. Eskilerden Kurt Cobain de ne güzel demişti tak bana dostum. Neyse bu yazı kadın erkek ilişkileri ile ilgili. Arkadaş kazığı ile değil. Anlaşılmaz bir bütün olan kadınları  anlatmaya çalışmak gibi bir aptallıkta yapmıyorum ayrıca. Ben sadece bende ki etkilerini paylaşıyorum.Az kadı ama. Yakında gider bir botanik bahçesi bulurum kendime. Neyse. Dönüşünce anlatırım daha eğlenceli olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo