BEYAZ SABAHLAR İZMİİİİRRR :D

Sabah gözlerimi açtım ve daha yatağımdan kalkmamıştım ki bir telefon görüşmesi yaptım. Ama ne telefon görüşmesi! Yatağımdan yüzyıllarca çıkamayacakmış gibi hissederken telefondan gelen dostun sesi “kar yağıyor” dedi. Ve ben o anda balkondaydım. İzmir’de hiç görmediğim kadar çok kar tanesi, aynı anda dans edip bembeyaz paraşütler gibi salına salına yere vuruyordu. Telefonu kapatıp içeri girdim “ Günaydııııınn, hadi kalkın size bir şey göstericem.” Yataklarından çıkardığım ev ahalisini balkona topladım. Yüzlerindeki çocuksu heyecanı size tarif etmem mümkün değil. Titreye titreye de olsa seyrettik bir süre karın salınışını.

Ofise gitmek için sıkı sıkıya giyinip çıktım evden. Yüzümde kocaman bir gülümseme vardı. Yolda gördüğüm diğer insanlarda da öyle. Hatta delikanlının biri önce karlara sonra bana öyle bir baktı ki gülerek, sanki o karlardan birer bomba yapıp üzerimde patlamasını hayal ediyor gibiydi. Sahile vardığımda tüm ağaçların ve çimlerin karlarla kaplı olduğunu görmek içimde on milyonlarca kelebek uçurttu inanın. İnanmalısınız çünkü ben bir İzmirliyim J sonraaa otobüs geldi durakta durduu bi biiippp. Cam kenarına oturup beyaza boyalı izmiri seyrettim yol boyu. 50 metrede bir kar topu oynayan, kardan adam yapan insanlar vardı. Ve daha sıkça bulduğu kar birikintisinin önünde fotoğraf çekilen İzmirliler. Kalıbımı basarım bu öğlenden itibaren İzmirlilerin hepsi facebook profil fotoğraflarını bu kar manzaralılarla değiştirecek.
Otobüsten indim ve alsancakta yürümeye başladım. Esnaf, tentelerinin üzerinde biriken karları kürüyordu. Bu eylemi izleyenin içine mutluluk dolar mı? İzmirliyse evet. Ofise gelir gelmez ilk yaptığım şey; arkadaşları arayıp “oolum ofise erken gel de kordona çıkıp kar topu oynayalım” demek oldu. Ve işte geldiler.
Ha bu arada. Gölgesizler filmini izlediniz mi bilmem ama ona ithafen derim kiii “Kar; İzmirliler mutlu olsun, aşık olsun, gülümsesin, kahkaha atsın diye yağar”
                                             
                                                                                                                 Yelda ARITAŞ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo