KAYIP ADRES !!!


   Acıya bağlanacak bir yanı kalmaz sözlerin...Onlar artık manasızlatı çünkü söylenmeye söylenmeye söylenmeyi ümit ettiği anın özlemiyle...Sen ne kadar kötüsün... Ne kadar bencil..ne kadar.. yalan...ne kadar yalancı...Sen ne kadar yabancısın...Bana senin bu hallerini düşündürecek kadar ... sen nasıl bir karanlıktasın... Ağzına almandan seni men ettiğim ismimin  artık seni  aydınlıklara çıkaramayacağı kadar dipte, kahpe bir şekilde...

   Çok şey gerekmiyordu aslında masum kalabilmek için...Bu kadar korkunç bir sen olmak çabasına hiç adım atmasaydın sen , sesinin rengi, gözünün bebeği, teninin beklediği değişmeseydi...Sen bu kadar , kimseye benzemeyecek kadar cani olmasaydın...Ben sana karşı bu kadar sessiz, bu kadar hakedişlerine karşılık insan gibi durmasaydım...Masum kalabilmek hiç de zor olmazdı...Benim güzel ellerim vardı...Eskisinden daha beyaz sana yazdıklarımın sitemine rağmen..benim güzel sözlerim vardı çok çok masumiyet kaybına sessiz kalışlarımla daha da güzelleşen, kocaman gözlerim vardı  bir zamanlar sana bakışımla parlayan ve son zamanlar  sana bakışımla ıslanan...Benim çok güzel bir yüreğim vardı ve sen ne zıkkımın dibiydin ki artık yok...

  Seni pamuklara  sarmalayıp sarmak gelmiyor artık içimden..git...uzak benden aşk..uzak artık..git...acı çektiğim doğru, ama sen bana bakma..git...madem ki istiyorsun öyleyse durma..git...bu kızı yeniden büyütmeliyim...farkındayım..git...Gitme dur ne olursun desem de git...Bu ikili delilik sona ersin..git...Eller günahkar,diller günahkar...git...bu yorgun kırık hikayenin adı bende saklı..git...Yani sen illa ki gideceksen defol git...Son bakışın kadar git..Sonuna kadar git...

  Ben sana yazarım daha çok zaman nasılsa...Ve bir cilt halinde yollarım adresine kapak olması umuduyla...Sen git...Öyle git ki senden önceki ne kadar sen varsa hatıramda o bile kalmasın...Gittiğin şehrin, dokunduğun tenin, yitirdiğin masumiyetin ve elbette ki kevgire çevirdiğin ruhumun lanetiyle hiç bir yerde var olma...Sen olma artık bu dünyanın hiç bir yerinde...Sana ait hiç bir gerçek olmasın...Kalan en sahte halini koyup bantladığım bir kutuya yine yollarım adresine son bir yazıyla...Artık git...Kendim için kalırım ben sen benim için git...

                                                                                               Loca

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo