ÖLDÜRDÜĞÜM YAŞIYOR

Siz hiç katil olarak uyandınız mı güne? Kanlı bir cinayeti, ellerinizde kan olmadan işlediniz mi hiç? Ben işledim. Uykumun orta yerinde hem de. Ellerimle boğdum bir hemcinsimi. Güçsüz, sürekli ağrıyan ellerimle hem de. Kan gelene kadar sıktım gırtlağını. Kanı yüzüme kadar fışkırıyor, bense hala sıkıyordum gırtlağını var gücümle. Ellerimin arasından yüzüme sıçrayan kanlar birer damla olup akıyordu gözlerimden yaş yaş. Bana kan ağlatanın, kanını boşaltıyordum şah damarından gecenin bir yarısı. Ama rahatlamıyor, aksine o kanlar gerçekten gözümün yaşı oluyordu. Öldürmek istemiyordum onu. Ama öldürüyordum.

Ağlayarak kalktım yatağımdan. Evden çıktım; içimde bir korku. Sahilde yürüdüm biraz;içimde bir ürperti. Ofise gittim; içimdeki artık bir kuşku; o yaşıyor mu? İyi mi ki? Sağlığı yerinde mi? Siz hiç size kan ağlatanı rüyanızda öldürüp sabahına yaşıyor mu diye aradınız mı? Aramayın. Emin olun ki yaşıyordur. Ve tüm yaşadıklarından sizi mesul tutuyordur. Okuduğunuz tüm lanetleri alın geriye. Alın ki rahatlayan vicdan sizin ki olsun. Kimseye ve hiçbir şeye havale etmeden bırakın sadece onu kendi haline. Ve sakın ama sakın yaşıyor mu diye aramayın. Emin olun ki yaşıyordur bir yerlerde aldırmadan size etiklerine.
Yelda Arıtaş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo