OLUR OLUUURR, BAL GİBİ OLUR :)


Şimdi sen beni bi görsen, ya da işitsen kesin diyeceksin ki ne çok düşünür oldun sen...
Doğru vallahi..Pek bir düşünüyorum bu aralar..Lakin nasılını, nedenini koydum cam bir şişeye ..içine de tepe tepe aldanın diyerek  fırlattım burdan teee Antalya'nın tuzunu, dalgasını oldum olası sevemediğim, ikincisini de yine onun taraflarında atlatacağımı bilemediğim ölüm tehlikemin sularına...Kıyıya  vuramayacak kadar mahçup şişenin tıpası artık bu  saatten sonra kimin elinde patlarsa geçmiş ola...


   Ben düşünür oldum evet..Düşündükçe yazan, yazdıkça senden, serden geçen, geçtikçe şarap gibi güzelleşen oldum çıktım iyi mi? Nicedir görmediğim bir ahbapla denk geldik Yavuz Pastanesi'nin önünde.. Bir şaşkınlık, ardından naber nasılsınlar  tango yaptı  aynı anda soruşumuza attığımız kahkahalar sırasında :):):) Bilmeden mahsun tiksinçliğini ve neticesini seni soruşlara sıra geldiğinde farkettim ki İyidir demenin adettenliği kadar boştu üzgünüm deyişlerim...Aaaa ama ama bir baktım ki gereken milad dolmuş...Ve beni üzemiyorsun, acıtamıyorsun, haydaaa ağlatamıyor kahpeliklere sitemle yazılmış şarkılar...Fotoğraflardaki gülümseyişlerin sahteliğine o kadar inanmış ki algım  artık bir zamanlar sana inanmışlığımdan daha çok yanii düşün...Eee sonuç..

   İyiymiş ya dedim kendi kendime tamamen gitmiş olmanın bana getirmiş olduğu güven, ve sen varken olduğunu sandığım huzur aslında yokluğundakinin yanında bir arbedeymiş ruhuma...İyi gördüm seni ama dedi ahbap...Tebessüm ettim ve gururla İyiyim derken hani o platin kaplama dişim var ya bi zonkladı ki sorma gitsin...Ahbapdan ayrıldım.Eve vardım yemek yedirmeyecek kadar sancıyınca heh dedim sana eş bir vaka da dişim için ortalarda şimdi :) Ne mi alaka ? Vallahi o da senelerdir bendeydi..sağlam duruyor ve ışıldıyordu kahkahalarımla...Zehri siniri alınmış kendi halinde duruveriyordu orda..Nerden bileyim ben boşluğu korumacı bir tavırla kaplayan narin kaplamanın altında dönen iltihabik durumu ve olmadık bir zamanda beynime iğneler batırırcasına ortaya çıkarak beni madur edeceğini... Aaa lütfen ama bu eşdeşliği sana değer kılışımı kabul et..darılırım hee :) Tek farkınız platinimden kurtulmam 25 dk mı aldı :) Üstelik bir şey hissetmeden...Senin azadın daha uzun sürdü  ya..Neticeye bakmalı hatice yerine..Kaplamamın yerinde yenisi var...Senin yerinde de ....:):) Ay unutmadan yaa dişçi demesin mi eskisinden daha sağlam oldu..Olur mu olur :) artık canını da acıtmayacak diye...Sen ben bir sevin bir mutlu ol....Eh buradaki paralellik malum...

  Yenilenişten 2 gün sonra bir fotoğraf çektirdim...Hani aldığın pembe çerçeve var ya şimdi onun içinde yeni dişimle sırıttığım bir fotoğraf günaydın diyor her sabah bana...Sen de elini çabuk tut ki şişenin tıpası malum..mantar...Ve ben kaçar sana daimi akşamlar:):)


                                                                                LOCA....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo