Yalnızlığımız Derinlerde

Bazen yalnızlıktır sana kendi sesini hatırlatan.Onlarca kalabalığın içine girerken,vapura binerken misal,kalabalık bir koşuşturmanın arasından...
Her zaman vapura binmek için mücadele ederiz iskelenin içindeysek eğer.Oysa bir balık düşün,denizin içinde,büyük yahut küçük.Vapura binmek istemeyen tek kişidir.Ben küçük bir balığım,sistematik davranışlara karşı gelen.Alışıla gelmemiş,belki sıradan ama vapura binmek istemeyecek kadar cesur bir balık.
Denizin içinde hayat bulan,onunla dertleşen... Biraz yorgunum,denizimi mahveden insanlıktan!Yorgun yüzgeçlerime rağmen yüzüyorum bir ümit.Belki,belki nefes alacağım yeniden.Denizimi kirletme insan!Nefes almama mani olma.Sev beni yeniden,unutma yalnızdın kimi zaman.Deniz kıyısına inerdin,paylaşmak için acını.Bize anlatırdın,duyardım seni.Duyar ve ağlardım seninle.
Acını paylaştım ben,eli omzunda bir dost gibi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo