Yeşil Peri

Ne güzel bir içki bu böyle. Size Absinthe tarihini anlatmak isterdim ama pek araştırmadığım için fazla bilgim yok. Bunun yerine yeşil peri ile yaşadığım maceralardan bahsetmem daha anlamlı olabilir.

Dün gece bir arkadaşım ikram etti, uzun zamandır içmemiştim ve bir kaç shot aldıktan sonra sarhoş oldum. Ancak günümüzde içinde Thujon olanını bulmak zor olduğu için halüsinojenik etkilerinden de yararlanamıyoruz. Yine de baya güzel bir gece geçirmemi sağladı.

Bundan önce de Rainbowda tanıştığım İsrailli bir kız ikram etmişti ama o extract şeklindeydi. "İki damla alıyorum bana yetiyor" dedi ama ben aç gözlü olduğum için altı ya da yedi damla aldım. İşte o etkilerini gösterdi çünkü o haldeyken etken maddesi alkol değil Thujondu.

Ana ateşi izlerken alevlerin içinden çıkan ilginç yaratıklar ile karşılaştım bir süre. Sevdim onları.

Daha sonra da ormanda neşe içinde koşturdum.

Dikkatli olmak gerekiyor yalnız çünkü bir süre sonra perinin fısıldadığı kulağı kesebiliyor insanlar (bkz: Van Gogh). 

Neyse yasadışı hikayeler kuşağına sonra devam edeceğim, şimdi çıkmam gerekiyor.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo