Cennete Mektubum Var

Bu gece sözlerim yarım,sesim kısık ve gürültüler arasında izole olarak yazıyorum.Cennete bir mektup yazıyorum,yitirdiklerime ve tanrıya.Belki bir melek görünür ve elçiliğimi yapar göğün yedinci katında. Sevgili tanrım,öncelikle merhaba... Her şey iyi hoşta bir de yitirdiklerimiz olmasa.Neden diye sorgulamayacağım sakın kızma,soluğunun sayısı biten yaşamdan azad ediliyorda geride kalanlar niçin ulaşamıyor onlara?Yani demek istediğim,neden kokularını,seslerini yahut en azından yaşadıklarını bilmeyi özlüyoruz?İnsan sevdiğini yitirdiğinde en çok sana kızıyor biliyormusun?Vakitli yahut vakitsiz,ölüm için bir vakit varmış gibi sanki.Dünyada savaşlar devam ediyor tanrım,dünyada her gün yüzlerce insan ölüyor.İzlediğinde üzülüyormusun?Gözyaşların akıyor mu?Kızma lütfen,sadece merak ediyorum çünkü sana ilk kez mektup yazıyorum.Aslında bütün varlıklardan kudretli olduğumuzu söylemişsin ama o kudreti göremiyorum?Hayvan sınıfına ayırdığımız canlılar,onlar biz kudretli insanlardan daha merhametli.Neden bizi bu kadar nankör yarattın?Mesela uzayda hayat var mı tanrım?Ne çok soru sordum değil mi?Aslında çok sorum kısıtlı malzemem var biliyorum.Savaşlar devam etsin tanrım,devlet büyüklerine uğraşacak iş lazım,insanlar ölsün mezarcılar para kazansın.Can alınsın,can verilsin takdir-i ilahi hayat kazansın.Aslında bir sorum daha var tanrım?Kıyamet denilen şey nasıl kopacak?Büyük kasırgalar,dondurucu soğuklar,aşırı sıcaklar,yanardağ patlamaları sadece hayal mi?Yoksa kıyamet dediğimiz şey,insanın insanı öldürmekten haz aldığı bu yeryüzünde nefes alıp,yaşamaya çalışmak mı?Kıyamet ne tanrım?Benim için en büyük sanatçı sensin her şeyi yaratıp nadiren takdir edilen büyük bir kuvvetsin.Hoşçakal tanrım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo