Google Reklamlarından Milyarder Olan Kadının Çok Garip Enteresan Hikayesi

Bu yazı bir rüya alıntısıdır. Bu rüyanın bilinç altında da yer almasını sağlayan zincirleme iki olay tarafımca tespit edilmiştir. Birincisi Celal Tan ve Ailesinin Aşırı Acıklı Hikayesi. İkinciside internet üzerinden bana google reklamlarından para kazanmayı hedefleyen bayanın anlattıkları. Rüya basit. Kadın bir sabah gelip beni alıyor. Şirketine götürüyor. Bu arada estetik açıcan rüya baya başarılı su damlasının suya düştüğü an gibi inşaa ettirmiş mavi kocaman binasını. Ayrıca su yolu ilede ulaşım var içinde. Neyse kadınla hiç konuşmuyoruz. Girdiğimiz andan beri odasına gidene kadar günlük bakımını yapan bir sürü insan uçan koltuğunun çevresinde. Paranın gücü çoktur derlerde rüya be abi buda.Yine neyse. Bitince insanların işleri, anneeem kadın bir güzel oldu, sanki ya kadın değişti yada çok alkollü uyuduğum için alkolün etkisine kaptırdı kendini rüya. Nasıl yaptın da oldu dedim kadına. Bir zincir kurdum dedi. İnternet üzerinden belirli kişileri topluyor siteleri açıyor para kazanıyor kazandığım paranın bir kısmını da insanlara veriyorum dedi. Orjinal de böyle bir şey yok. Bana gerçek hayatta anlatılan olay gayet aptalca. Kolay yoldan para kazanma sanatını yazan insanlardanız ya. Hiç bir şey yapmayacağız, o bize gelecek. Bu konu ile ilgili ateist bir arkadaşımın tanrıya inanma yolu veya felsefesi "eğer yaratma gücü varsa, hadi şuraya bi tomar para yaratsın, inanıcam." Hala bekliyordur keko. Kadınla aramızda geçen konuşmada aynen bu şekilde bişi. Dönelim rüyaya Onur ÜNLÜ absült komedide kral niteliğinde bi adam. Filmi izlemedim. Sadece bakındım bi fragmanlarına. Rüya ve kadınla ne alakası mı var. Valla bende bilmiyorum. Başlık rüyadan. Kadın anlatırken ben içimden bunu diyordum. Bunu yazdıysam da başlık bu olmalı diye düşündüm. İyi yapmış mıyım? Kötü olsa da oldu zaten. Bi daha neyse. Kadın güzeldir. Ama o kadın şüpheli güzel. Her an dönüşecek hevesi ile resmiyeti bozmuyorum. Anlatıyo da anlatıyo. Anlatıyo da, anlatıyo. Kabus gibiydi ya...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo