Kendisi İle Yüzleşen Deli

Bazen kendinizden bıktığınız oluyor mu? Bunun çenenize vurduğu oluyor mu peki. Klinik bi hasta olduğum için doktorum benden kendimi ifade eden bir yazı istedi. Örnek olarak araştırmalarda kullanacakmış. Olay ne psikolojik nede biyolojik. Fiziksel yada kimyasal belirtiler var doktorun dediğine göre. Klasik olarak uzaktan bakılınca delilik sendromu denebilir ama sustuğum zamanlarda gayet sağlıklı bir insan gibi duruyorsun dedi. Sevgili Bıdık'â da bahsettiğim gibi geçen gün etrafımdaki insanların delilik oranlarını ölçtüm. Hepsi deli çıktı. Bi anormallik var durumda dedim bu durumda dedim ve ben o zaman deli olduğum geçeğini kabullendim.Kusura bakma doktor ama para kazanmak için bana ve kendine yaptığın şu şeye bak. İnsan kendi kedisi ile konuşmak yerine yazar mı bunları. Konuşacağına yaz. Hayır çok konuşmamdan rahatsız oldun da acaba susmam için mi böyle bir şeyle tuttun beni. Eğer bilim için faideli olacaksa eyvallah ama içkillenmiyorum da değil hani. Aklından paranoyak da olabilir diyorsan haklı da olabilirsin. Olabilir miyim acaba? Olabilirim. Ama yok ya değilimdir. Kitap yazsam mı ki acaba. Bu tempoda gidersem yazarım herhalde. Yazar mıyım doktor. Hayır konuşmana gerek zaten doktor sen ifadesiz kal şimdi birde gözümün önüne senin ifadelerin geldikçe şizofreni ye bağlayacağım. Doktor naptın bana ya. Zeki adam benden uzak dursun arkadaş ya. Bunların hepsinin bende olma ihtimali arasında kalmışsam nasıl bir birey olmuşum arkadaş ben. Sevgili doktor ama en azından  bazen boş bir kağıda kendi kendinize konuştuklarınızı yazmak aynaya bakmaktan daha faideliymiş. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo