Akıl Hastanesinin Dip Notları


Akıl hastanesinin giriş bölümünü ben buraya geldiğimde zaten kurulmuştu. Ama gelişme ve sonuç bölümüne dair hala bir çalışma yapılmamış. Aramızdan ayrılan insanlar için kendi aramızda geliştirdiğimiz bir sonuç bölümü var. Gelişmede her insanın içindedir o zaman dedik.  Gelişim açısından sonuca ulaşmak, sanırım onların, yani akıl yönünden ve sosyolojik tarzda diğer insanlara göre azınlık olduğumuz için bizi kapattıkları bu yerden onlar gibi olduktan sonra çıkmamızı sağlayacaklar.
 Ben insanları birbirine sürekli psikolojik virüs bulaştıran bir canlı olarak gördüğümden sonra Ekran kartından çıkıp işlemciye geçtim. Sıfırların boşluklarından geçen birlerin yaşadığı bu garip yerde onları izlememden rahatsız olanlar beni karantinaya kapattı. E buraya geldikten sonra silmedikleri için şükretmem gerektiğini söyleyen diğer reröro insanları da son örnek alabileceğim model sınıfından çıktıktan sonra kendime bir Kuala’yı örnek aldım. Hem bir Kuala gibi düşünürken hem de giyinik olamazdım. Ayrıca bambu ağaçlarının olmamasına şikayet etmeden, elektrik direklerinde yaşamaya başlamam şehre egzotik bir hava katıyordu. Gelişme süreci boyunca kendime örnek alabileceğim bir model maalesef bir insan değil. Ve hatada bende. Plastik arasından geçerken genlerim bozulmuş olmalı. Bütün önlemler alınmış ama sonuç benim. Kürtajda var işin içinde ama zavallı kardeşimi seçtiler. Bunca şeye rağmen gelmem bir tesadüf değil.
Sormak istediğim bir soru var. Elektirik direğinde kimin özgürlüğünü kısıtlıyordum? Ayrıca copy  paste insan olmak istemiyorum. Sadece şehre egzotik bir hava katmak istiyorum. Evet sanırım benim için bir gelişme hala yok..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo