Su altında Paranoya

Pişirilmekten son anda kaçan, hala tereyağı kokusu üstünde bir balığım. Okyanustakilerin iyi ki insanlar kadar değişik tat zevkleri yok. En azından bunu beni yiyecek olan balığa alıştırmamak için, bir an önce gidip bataklık banyosunda bu kokudan kurtulmalıyım. En yakın arkadaşım olan köpek balığı, daha önce yediği insanlarla bu kokuyu tatmış ve sevmiş midir acaba? Benim ben olduğumu anlayana kadar yemiş olur ki beni. Tanrım bu insanlar gerçekten bir farenin laboratuvar deneyi. Tereyağıda neyin nesi ya. Çürümüş yosundan beter kokuyo. Hızlı hızlı yüz şapşal. Kalamarlar için ne zaman iftar vakti acaba? Gerçi onlar beni yemez. Yoksa yerler mi? Yoksa bu tereyağ kokusunun insanlardan geçtiğini anlarlar ve intikam almak için istiridye ateşinde beni çöp şiş yapar çevirirler mi? Çöp şiş ne be? İnsanlardan kalma bi kelime olması lazım. Jargonumda yoktu benim. Tanrım, bu insanları kandırmanın en basit yolu; siz en zeki varlıklarsınız demek. Bunları da böyle kandırdığını söyleme sakın? Yine mi aynı numara ya... Tereyağı ne ya. Hala burnuma burnuma kokuyo.. A a. Ben bir balığım değil mi? Evet. Ve hafızam çok kısa. Kendinle konuşmamalısın. Ya kiminle konuşim sus bi dakika. Şimdi birde insanlarla empati kurarsam. Ve bütün bunları unutum tereyağı kokusunun cezbine kapılıp kendi kendimi yemek istersem. Tanrıııııııııım.....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo