Sorma

Bugün son bir kaç saatte en çok kullandığım kelime bu. Sorma. Ne anlatacak bir kelime var. Nede her hangi bir izahı. Her ne kadar uzaktan bakılınca kısa gibi görünsede kendi içindeki parantezler ile sonu gelmeyen bir hikayenin bitiş noktası gibi. İlk baharda güneşine kavuşan bir papatya filizinin üstüne gelipte filin sıçması gibi. Denize atılan sahte yemi yutmuş bir balık gibi. Bunlar gibi işte. Acı çekmek özgürlükse benim isotu fazla kaçırmışlar. Nasıl can acıttığını ise sorma. Kendisi gittide yarası hala burda. Bide hala acıyo be günlük. Kül oldum ben bittim o hala geçmedi. Üstüne üstlük en son giderken bir sarıldıki. Hele ki onu hiç sorma. Nasıl özlediğimide sorma. Rüyalarıda sorma. Neden bu kadar çok acı çektirmek istiyor bana onu  onada sorma.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo