İyi Hissetmek

İyi hissetmek. Hiç bir şey düşünmeden bütün dertlerden uzak gerçekleştirilebilecek bir olgu mu? Yada iyi hissetmek bir olgu mu? Siz kendinizi nasıl iyi hissedersiniz? Ben çevreme sorduğumda bazıları en iyi anını hatırladığı söylüyo. Bazıları sevdiği insanı düşününce cevabını verebiliyo. Saçma sapan cevaplardan da örnekler vermek isterdim ama nedense şu anda aklıma gelmesi an meselesi bile değil. Aptal aptal beklemektense kalemin götürdüğü gibi yazmaya, yani benim için gördüklerimi, düşüncesizce düşüncelendirilmemiş düşünceler gibi değilde aslın düşünlendirilen gerçekliği gibi, yani kalemin aktığı gibi yazmak. Benim iyi hissettiğim ikiliden birisidir ayrıca yazmak. Sİzde deneyin, iyi hissedebilirsiniz. İyi hissettiğim diğer bir şeyde daha adı konulmamış bir film. Rol arkadaşımın mantıksal hayat döngülerinde bir yer edindirirsem düşüncelerimi filmin adı konulcak ama hala aynı tas aynı hamam. Ben ona sadece başka bir filmin karakteri ile sesleniyorum. Şimdilik. İyi hissetmek. Kim bilir belkide düşüncelerinde bir betimlemeyi izlerken düşüncesizliğe ulaşmak. Yani asılında hiç bir şey düşünmemek. İyi hissetmek. Ayrıca neden iyi hissetmek istiyoruz ki. İyi hissetmek istemezsek hissetmeyiz. Allah'ım ya. Mantığı buraya da sığdırmama yardımcı ol...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo