NEYDİ? NEOLDU? NE OLACAK?


    Bir sivilce...İltihap topladı...Patlayacak... Bendeki özünün tarifi bu şimdilerde...Her yeni güne  bedenimde ve zihnimde gitgide azalarak kaldığını farkettiğim bir Pazar sabahı...Bu Pazarın eskilerden farkı var elbette ki...
    Artık seninle geçirmediğim bunun için de artık üzüntü duymaktan çok hey gidi mazi diye adlandırdığım günün adı Pazar artık haftamda ve sen sivilce...Tüm gücünle dudağımın kenarında varoluşun dahi beni mutsuz kılamıyor bir Pazar sabahı'nda...

     Ah sivilce...

minnacıksın ama çok canımı acıttın hee...Başlarda tüm dünya nutella gibiydi seninle...O'na bulanmış yalanları çaldın ağzıma, kalori kalori çıktın sonradan dudağımın kenarında..Uçuk değilsin ki anasını satayım çıkacağını hisseder hissetmez dayayıp zovirax'ı ortaya çıkaracağın korkunç manzarayı ve vereceğin tahribatı engelleyeyim.Velhasıl sen çok tatlı bir nutellanın en acı çıktısı oldun...Aynada seni ilk gördüğümde dokunmak bile istemedim...Dedim ki '' Oldu mu bu yaptığın '' bari bu kadar görünür bir yerde çıkmasaydın değil mi ama?
Neyse..Başlarda kapatıcı ve fondotenle seni gizlemeye çalıştıkça ben sen beyaza bürünmüş halinle sevimli gibi görünmeye çalışsanda o beyazlığın iltihap olduğunu 4 yaşındaki komşunun torunu  bile anlayabildi.O değil de seni sıkmaya kalksam canım acıyor, acıya katlansam izin kalıyor olacaktı.Ben de zamana bıraktım...Nasılsa gün gelecek ve kendiliğinden sönecek ya da patlayacaktın...Gözümde bu kadar acınacak halde bir şişkinlikten başka bir şey olmayışınla birlikte patlayıp, çatlayıp iz bırakmadan kendi kendine yok olman en  naif temennim :)

  Nitekim bir  Cumartesi gecesini yine bir Pazar sabahına bağlayan zaman diliminde alnımda bir boynuz vahşetiyle belirmenden çok daha tercih edilesiydin ya neyse...Hepi topu yakın vadede tamamen yok olacak bir sivilcesin nihayetinde...İyi de adama demezler mi: Neydin ne oldun diye? Sen bunun cevabını söylemekten aciz kıvranırken ben  asıl  ne olacağını merak etsinler istiyorum...Bugün benim adınla kirletip, kenarında sivrilişinle acıttığın dudaklarımın yerine, yarın bir başkasının ayakları altındaki kokmuş bir nasırdan farkın kalmayacak...Hem kendin alt olacaksın hem de senden kurtulmak isteyen ayaklar bir bekleyişin  vebalinde boğmayacaklar seni...Üzgünüm alçak sivilce bir jilete bakacak defedilişin ya da acımasız bir pedikürcünün bir yandan sakızını çiğneyip diğer yandan tüm gücüyle seni olduğun yerden söküp atışı kadar  önemsiz ...Ayy yazık sana heee :):)

   Heygidinin koca sevdası...Sen kalk narin bir boynun şah damarıyken, yanlış yola adım atan bir ayağın nasırı ol...Hak mı bu? Reva mı? Ekişlerin biçilişi her mevsim güzel olmuyor işte...Bir sele bakıyor 5 para etmeyişler yahut bir sıkımlık canın kalıyor işte aklımda...

   Pıtırcık, minicik, haincik sivilcem...Sen yarın sabah  git emi...Ben gülücüklerle belirginleşen bir gamze kondurdum yanağıma...Ve senden çok daha iyi duruyor orada :):):)



                                                                          LOCA...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo