DÜŞ'eYAZDIM


 Bu gece ilişmesin kimse bana. Değmesin sözleriniz, gözleriniz. İçtim ben bu gece. Evet çok sevmesem de, beceremesem de içtim. Canım çekti ne olmuş yani? Akşamcılar gibi bir bir fotoğraflarını oturttum karşıma, bir bardak ta sana doldurdum. Bir hüzün bir güzellik sorma gitsin. Ben sana anlattım bu gece ne var ne yoksa. Bir sigara yaktım hem de biliyor musun? Evet içime çekemem dumanını çok iyi bilirsin ziyan ederim sadece. Hep ben anlattım, sen dinledin. Yine sessizdin. Ben ağladım gece boyu. Sen yalnızca baktın. Hem ağladım hem anlattım, hem sevdim hem gittim gelinindim ya bir vakit o hesap işte. Anılar, anılar, yalnızca güzel olanlar değil elbet... Hepsi canlandı peş peşe. Şarkılar fonda. Beni benden aldılar iyice. Gözyaşlarımın tadı şeker gibiydi bu gece. Ağzımın kenarına akanları yaladım yuttum. Yuttukça gözlerim geri verdi. Burnum aktı bir ara ki çaresi var; elimin tersiyle siliverdim bir hamlede. Gülümsedin. Avcumun içini öperdin ya hep. Elimi aldın önce. Ben geri çektim. Tekrar aldın ve çevirip içini öptün, öptün. öptün. Bu gece ben sana kalemimi sen bana ihanetini bırakmıştın bir kenara. Benim elim temizdi aslında ve senin yüreğin de. Sonra sen başladın anlatmaya susuşlarınla. Ben sordum sen baktın. Ben aldım cevabını bakışından bazı bakamayışından. Ben seni çok özledim mikrop. Ciğerlerim söküldü, apselerim patladı, tırnaklarım kırıldı, ağzım mühürlendi, sana gelemeyen ayaklarım nasır tuttu stabilliğinden... Seni özledim diye oldular hep. Gizli gizli özledim. Kimselere belli etmedim. Sanki hakkım değilmiş gibi dışımdan öte içimle özledim. Öldüm sandım özleminden. Yok öyle olmuyormuş. Başka bir şeymiş bu. Ölünmüyormuş. Bilir misin ki ölünse daha iyi.

  Bu gece kimsecikler yok evde. Herkesten gizledim seni. Kapı dürbününden baktım da komşulara yakalanmayalım diye öyle attım seni eve bu gece. Sen ayakkabılarını yine içeride çıkardın. Olsun geldin ya. Hoş geldin canımın dibi.

  Bu gece benim kafam güzel. Her halta rağmen sen bile güzelsin. Özlemişim çok. Söylemiş miydim? Kafam güzel ki. Hatırlamıyorum. Sakallarına dokundum. Sendin. Sen hep bana baktın. Gelseydin sen de neredeydin aylardır. Öyle bakar durursun işte. Ben sana amcamın gidişini anlattım. Baş sağlığı dilemeyişinin utancıyla sen yine saçının bir kaç telini bükmeye başladın. Yapma demedim mi sana şunu kaç kez? Güldün sen. Ben içtim bu gece. Sen güldükçe ben güzelleştim daha da.

  Gözümü açtım bir ara. Her yer döndü gözümde. Sen döndün bir an. Gözüm döndü. Yalpalayarak kalktım, yanına iliştim. Sen sarılacak sandın ama ben altı aylık tokatladım seni, tekmeledim, vurdum, kırdım, bağırdım, çağırdım, yerlere kustum, ağladım, sarıldım,akabinde ittim seni, yakana yapıştım. O an nicedir olmadık şekilde gözlerimiz kitlendi. Ben kaldım, sen de. Sen öpecek sandın ama ben "Neden dedim"? Sesim titrek, hıçkırarak ağlamaktan muzdarip puslu. "Niye ki "? dedim.

  İlk kez konuştun." Geç oldu sevgilim" dedin. "Gideyim ben artık". Evet. Çok geç oldu hem de. Bu gelişin öyle geç oldu ki. Beni yatağıma yatırdın sen. "Gitme" dedim. Yarı uykulu, yarı sarhoş halimle. Yine itiraz etmedin. Yine gülümsedin. Ben uyudum ve sen nasılsa kapının yolunu biliyordun!!!

                                                                                           LOCA...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo