Renkli Dünyanın Siyah-Beyaz İnsanı

Merhaba ben küvette yüzen küçük kağıt geminin kaptanıyım.Her gün aynı saatlerde kamaramdan çıkar ve küvetin başına giderim.Gemimle görmediğim yerleri keşfeder yalnızlığımla savaşlara girişirim.Hemen hemen her gün aynı şeyleri yapsam da sıradan değilim.Ben bir hayalperestim.Bazen içimde yedili yaşlarda küçük bir çocukla sohbet ederken bir anda karşımda yetmişlerinde aksi bir ihtiyar bulabilirim.
Ben bir hayalperestim.Peki ya sen?Sen ne kadar hayalcisin?Belki avuçlarında duran kırıklarla yapıştırılmayı bekleyen hayallerin,belki çocukluktan kalma gerçek olmasını istediklerin vardır.Fikrimi sorarsan eğer hayallerini gerçekleştirebilirsin.İnat değil mi,hayat onları zedeledikçe sen daha iyisini yapabilirsin.
Zorluklar olmasaydı başarının tadına varamazdık. Dünya bir hayli renkli olabilir.Uzaktan seyrettiğimiz,belki içinde olmak istediğimiz olaylar yahut kişiler olabilir.Sen sen ol,başkasının hayatını kendinde isteme.Özgün ve özgür bir hayat kur kendine.Hepimiz birer ağacız lakin köklerimiz farklı yerlerde.Kiminin kökleri denizle buluşur kimisinin gökyüzüyle,önemli olan ne kadar hazır olabildiğimiz buna.Kendi içimde bir dünya oluşturdum,alabildiğine renk harmonisinde.Ben siyah ve beyazı seçtim kendime,renklere renk katabileyim diye.Peki senin rengin ne?
Yalnız siyah olsaydı dünya,insan yaşayamazdı ve yalnız beyaz olsaydı da.Renk harmonileri olmasaydı.Gün ışığında yağmur yağıp gökkuşağı oluşmasaydı misal,hangi çocuk heyecanlanırdı?En büyük karanlıklar ardında bile büyüleyici renkler saklıdır.Sadece görmemiz için doğru bakmamız gerekebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo