Anlamadım

Günlük bir çok şeyi anlamadım. Nedenleri ve bu kısımda dönen herşeyi anlatmama rağmen bu kadar sert bir duruşu gerçekten anlamadım. Sakinleşmesini bekliyordum ama o git gide daha da sinirlenmiş. Aynen aynen açık açık anlatıyorum. Eski kız arkadaşımdan bahsediyorum. Uzaktan çizilen profili dile getirmem benim için art niyetli bir adam profili çizmemeli. Bir aydır kahrolup heryerde ondan bahsederken onun hala benim hakkımdaki ön yargılı bakış açısını anlayamıyorum. Ev taşıma konusu. Yani bir insanın arkadaşları "erkek arkadaşın bile yardım etmiyor biz mi edelim" gibi bir cümle kuruyorsa ve burda da işten çıkamamış bir adam olarak katılamayıp siz başlayın ben gelince işin ağır kısmını alırım diyorsanız ve bunu karşı taraf anlamıyorsa neden anlamadığını anlamadım. Özür dilmek bir erdemdir. Yaptığı her hatada özür dilemeli insan ama o basit bir kavganın sonunda bile özür dileyemiyorsa bunun sebebinide anlamadım. Bunca yanlış anlamanın arasında beni nasıl sevdiğini de anlamadım. Anlamadım amına koyim ne güzel giden bir ilişkimiz vardı nasıl bitti. En son yine bir yanlış anlama sonucu sosyal medyadanda sildi. Onuda anlamadım. Stalk yapmaktan sıkıldı sanırım. Onun acısını çekip internetten şarkı paylaşınca tabikide herşeyin düzelmeyeceğini biliyordum ama orada da bile bana nasıl kin beslemiş onuda anlamadım. Daha daha eski sevgililerimden özür dilerim ama kusura bakmayın gerçekten birisini sevmenin ne demek olduğunu öğrenmeye çalışırken ben nerede hata yaptım anlamadım. Bir bencillik kokusu var havada ama konuyu tam bende anlamadığım için anlayamıyorum. Komple bir biz vardı ortada hepsini yalan etti. En son sosyal medyada bişi yazmış. İşte asıl onu hiç anlamadım. Bir erkeğin en zor zamanlarında bir kadının arkasında durması beklenemez ama herşeye rağmen arkanızda duran kadınları sevin. O durdu. Tam herşey düzelirken gitmesini de anlamadım. Beni kendinden nefret ettirmeye çalışmasını anlamadım ama işin altında itiraf edilemeyecek bir şey  duruyor gibi. İlk aklınıza gelecek olanın cinsellik olduğunu biliyorum ama o değil. Aile baskısı yada başka bişi ama ney inanın anlamadım. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Girdap

Düşündüğünüz her şeyin gerçek olma ihtimali.

Unutulmaz Film Karakterleri | Cilalı İbo